Božić je vrijeme da postanete najbolji kupac u bike shopu
Što je to Božić? To je vrijeme lampica, kuhanog vina, intenzivnog nalaženja s prijateljima i rodbinom i darova.
Onako, negdje po putu se zaboravilo da je to i vrijeme kada bi trebali biti dobri prema svima…
Ovog Božića smo zato mi u Rog Jomi poželjeli da su svi naši kupci jako dobri. I da su dobri prema svom biciklu kojeg nam često vuku na servis.
Čak smo i napravili popis kako biti odličan kupac u bike shopu :)
Postanite najbolji kupac u bike shopu u sljedećih nekoliko koraka:
1. Nemojte biti onaj kupac “Ništa, hvala, samo gledam…”
Ako dođete u trgovinu biciklima, niste došli u supermarket gdje prodavači nemaju vremena razgovarati s kupcima, zato nemojte “samo gledati”.
Mi koji prodajemo i popravljamo bicikle imamo svo vrijeme svijeta za vas. Mi volimo svoj posao i znamo sve o biciklima i nije nam teško širiti svoje znanje.
Možemo čak dati i savjet i koja boja kacige ide uz koju boju očiju ili osobnost.
2. Pokažite interes
U tehničkoj srednjoj školi sigurno ne postoji usmjerenje tipa “ciklomehaničar”.
Serviser bicikla ne postaneš jer si završio neki smjer… već zato jer voliš bicikle pa završiš u nekom dobrom bike shopu kao što je Rog Joma.
Zato pitajte, tražite savjete i pokažite interes, takvi kupci uvijek su dobrodošli.
3. Izbjegavajte neugodna pitanja
Nitko ne voli sveznalice.
Postoji razlog zašto ste odlučili posjetiti trgovinu ili servisera bicikala - zato što nešto ne možete ili ne znate napraviti sami. Je li tako?
“Je li to sve što možete učiniti?”, je zaista glupo pitanje, jer kada nam dođete s pretpostavkom da nešto ne znamo ili ne znamo raditi, malo smo uvrijeđeni.
Nećemo vas staviti na listu najboljih kupaca :)
4. Poštujte vremenske rokove
Strpljivost je vrlina. Agresivnost i bahatost nisu.
Neki kvarovi ne mogu biti popravljeni u trenu, ali mi se uvijek potrudimo obaviti posao u najkraćem mogućem roku.
Nama su svi popravci važni i prioritetni bez obzira jeste li nam dovezli gradski bicikl s košaricom ili mountain bike.
Nemojte nas zivkati svako malo je li vam bicikl gotov… mi ćemo vas nazvati kada smo gotovi :) Nije nam u interesu skladištiti neservisirane bajkove.
5. Preporučite servisera prijateljima i rođacima
Mi se baš jako ne promoviramo na Facebooku, ne fotkamo bicikle prije i poslije popravka niti nemamo neki kul reality show.
Ako napravite neku od ovih lijepih gesta, sigurno ćete postati omiljeni kupac:
-
• Preporučite nas rođaku i frendu,
-
• Pohvalite nas šefu,
-
• Pohvalite nas na službenoj web-stranici,
-
• Pohvalite nas društvenim mrežama,
-
Ili...
6. … ok, čokolada je dobar poklon
“Jednom je Krešo iz kvarta donio 6-pack piva jer smo mu popravili pedalu u 8 minuta.”
- Karlo, serviser bicikala
Tko je Krešo?
Krešo svako jutro putuje na posao biciklom jer mu cura radi izvan grada pa je prisvojila njegov auto.
Krešo je car! Budi kao Krešo!
(A i čokolada će biti super!)